En dag att fira

Allmänt / Permalink / 6
Nu vart de igen lite längesen jag skrev här på bloggen igen. Men håll i er för här kommer en liten uppdatering! 
 
 
 
 
 
 
För ja här har det hänt endel. Lilla jag har flyttat till Stockholm!! Lilla jag som sprang vilse i Stockholm för några år sedan som jag skrivit om i bloggen tidigare bor nu här i storstaden. Något jag nog aldrig hade trott om mig själv tidigare. Lilla jag känner mig inte så liten längre i den stora staden utan känner mig faktiskt stor eller ja rättare sagt starkare än någonsin! Det vart ett stort steg att ta som jag inte ångrar för en sekund! Man lever bara en gång och ja livet har mycket att ge. 
För ja detta skulle faktiskt kunna vara något jag nu så stark som jag känner mig hade klarat av att göra själv. Men så är nu inte fallet, jag har turen och har mannen i mitt liv vid min sida som gör det lite lättare att vara stark. Faktiskt han som kom med förslaget att flytta till Stockholm och mitt svar blev Ja varför inte?! Så nu har vi bott här i lite mer än ett halvår och vi trivs oerhört bra. Ingenting känns omöjligt! 
 
Varför jag skriver ett inlägg idag är att jag vill dela med av något stort för mig.
Idag den 12 februari 2017 är 3år som cancerfri!!!!! 
Tiden går så fort och kommer ihåg dagen jag var klar med mina behandlingar som igår. Det var så intensivt, man bara körde på racet för att bli av med helvetet. Glädjen av att allting var över och cancern var borta är obeskrivlig. Och nu fortfarande är! En dag att fira! Man kan inte vara mer tacksam. 2år till nu så ska cancer vara helt borta från mitt liv och blir helt friskförklarad. Då jävlar i det ska de firas ännu mer! En dag jag verkligen ser fram emot :) För tanken att de inte blir så finns inte. 
 
All kärlek till er och var rädda om er! ❤ Och de viktigaste.. Missa aldrig en cellprovtagning!! 
 
#1 - - Mathilda:

Oj 3 år sen, snabbt tiden går. Du är bäst! Är så stolt över dig och om 2 år så ska vi fira något enormt 🎉😘 Kram

Svar: Tack älskade syster ❤️ Stor kram ❤️
Natha

#2 - - Anonym:

Bra att cancern är borta och du bor i Stockholm nu. Jag kommer ta cellprovprovkontroll var 3 år.

Svar: Tack ❤️ Härligt att höra!! 👍
Natha

#3 - - Anonym:

Underbara fina Natha ❤ Dottern jag fick i vuxen ålder ❤

Svar: Älskade fina svärmamma 😘❤️
Natha

#4 - - Anonym:

Härligt!! ❤ värt att fira stort! ❤❤❤ stor kram från kusin Alexandra

Svar: Tack fina du ❤️ Stor kram ❤️❤️❤️
Natha

#5 - - Anonym:

Hej läst din blogg och tycker du är en otroligt stark person! Tack för att du delar jag väntar själv på provsvar om det blivit cancer har starka cellförändringar 😰 29 år men jag har två underbara friska pojkar och en fantastisk sambo. Men just nu är jag så rädd 😤 Fortsätt kämpa starka du ❤

Svar: Hej! Tack snälla det värmer att höra ❤️ Det är så himla orättvist men vården idag är så duktiga och de gör framsteg hela tiden. Så det är rätt tid att bli sjuk om man jämför hur de såg ut får några årsen. Vilken underbar familj du har ❤️ Tillsammans kommer ni kämpa er igenom detta. 👊❤️ Om det är något eller bara vill lätta ditt hjärta är det bara att skriva, min mail är [email protected] . All styrka till dig ❤️
Natha

#6 - - Eva :

Hej, jag blir tagen av din blogg, men mest av din styrka. Jag har ett erbjudande till dig, att deltaga i en språklig validering. Hör av dig till mig så berättar jag mer. MVH Eva

Till top