Över 10 000 tjejer!!

Allmänt / Permalink / 2
Det ringde precis på dörren, det var ett tack från Region Skåne. " Nathalie! Stort tack för din fantastiska insats i HPV-kampanjen! " Det var över 10 000 tjejer som vaccinera sig!!!! Blir lite tårögd att det var så många tjejer som vaccinera sig. Jag är jätteglad! Jag vill påverka och hjälpa alla kvinnor att de slipper gå igenom samma resa som jag och jag har nu nått ut till över 10 000 tjejer! Känns så otroligt stort och är helt överväldigad!

Men detta är bara början, jag vill nå ut till ännu fler tjejer! Jag vill utrota livmoderhalscancern!   
#1 - - Nannie:

Så stolt över dig min älskade dotter! Wow vad häftigt!

Svar: Tack min älskade mamma ♥
Natha

#2 - - Anonym:

Så stolt över dig. Du är en fantastisk förebild.Fina du.Kramar från moster

Svar: Tack snälla! :) ♥
Natha

Till top