Kontroll på Kvinnokliniken

Allmänt / Permalink / 0
Satt och vänta i samma soffa och plats som jag satt och väntade på förra gången jag vart på kvinnolinken. Då jag väntade på att få komma in och få mitt beskedd. Idag satt jag och väntade för återkontroll. Vart lite nervöst men ändå en lättande känsla att sitta där för att kolla så allt ser bra ut. Vilket det gjorde också, allt såg jättebra ut. Denna gången fick jag mer svar på hur det såg ut då de kollade med ultaljud. Hade inte alls mycket strålningsskador, riktigt skönt att höra. Lämnade också blodprov för att kolla upp så mina äggstockar mår bra. Inte haft några värmevallningar men blir svettig på natten som jag inte tänkt på direkt för har alltid varit varm på nätterna. Men de kollar upp de försäkerthetsskull så det känns bra. 
Denna söta och glada elifant som är utanför parkeringen sammanfattar rätt bra hur glad jag känner mig. Det är bästa känslan att få bekräftat att ser bra ut. Wiiihoo! :D 

 
Till top