Cancergala

Allmänt / Permalink / 1

Fy vad nervöst det vart igår! Jag pratade på Cancergalan 2015 - En kväll att ge. En gala som fantastiska Linnea Halén och Therése Karlsson arrangerade i Asklanda. Alla som medverkade vart så otroligt duktiga och jag är så glad över att jag fick vara med och prata lite. Men att det vart nervöst, att höra sin egna röst och att då höra hur nervös ja nästan rädd jag låter. Försökte koppla bort att höra mig själv och pratade på. Få ut det jag vill ha sagt och det kändes så bra att sen gå ner från scenen och höra alla applåderna. Det värmer verkligen och jag hoppas jag nådde ut till alla kvinnorna. För vill ju som jag sa att ingen kvinna ska behöva gå igenom det jag gått och går igenom. 

Om du hörde mig prata igår på galan och är ny på min blogg så vill jag säga varmt välkommen till min blogg och ja självklart vill jag ju säga välkommen till alla de andra också! Gå gärna tillbaka i arkivet och läs från början.

Det vart en gala som det spirade kärlek om! Alla som vart där, både på scen och i publiken kommer dit med ett stort hjärta! Alla var med och kämpade om att besegra cancern. Alla pengarna som kom in under kvällen slås ihop och delas, ena halvan till cancerfonden och den andra halvan till barncancerfonden!

På spotify kan man gå in och lyssna på Jenny Forsberg och hennes egna låt Unpretentious. Hon sjöng på galan och är verkligen jätteduktig! Så in och lyssna på hennes fina låt vettja! :) 

 

#1 - - Alice:

Hej!
Jag var på galan igår, och tyckte att det du sa var så bra!! Kan inte föreställa mig det du gick igenom men du är så stark som berättar om det och uppmuntrar kvinnor att gå på sina undersökningar.
Kram!

Svar: Åh tack snälla Alice det värmer att höra! Kram
Natha

Till top